Weekend Jervis Bay - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Susanne Dijkshoorn - WaarBenJij.nu Weekend Jervis Bay - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Susanne Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

Weekend Jervis Bay

Blijf op de hoogte en volg Susanne

24 Juli 2012 | Australië, Wollongong

Oké allemaal. De website van WaarBenJij.Nu is veranderd qua lay-out and I do not like it at all... Ik ben nog aan het uitvogelen om mijn pagina mooier te maken, want nu vind ik het gewoon helemaal niks...
Maar goed, ik wilde hier niet gaan mopperen over de beroerde website maar over afgelopen weekend. Ik wilde gisteren het verslag al typen, maar ja de website lag er dus uit wegens de vernieuwing.
Goed wat heb ik allemaal gedaan? Te veel. Het weekendje weg was van zaterdag rond 9 uur tot aan zondagavond 17 uur. En in die tussentijd zijn we naar rotsformaties in Kiama geweest, naar de witste stranden van de wereld geweest op Murray beach, heb ik kangaroos gezien en geaaid, een zeeleeuw gezien die terug de zee in ging, in een luxe bungalow gebleven, een walvis en dolfijnen gespot op een snelle boot, naar Forentzy Falls gegaan, een wandeling in het bos gehad van een echte aborginal, 7th mile beach bewonderd, veel gereden en veel omgeving gezien en nog veel meer maar kan ik nu niet meer herinneren. Wel was het gewoon leuk en gezellig om de hele omgeving te zien.

Dan ga ik het nu even over iets anders vertellen. Gisteren had ik mijn eerste dagje school. Ja ja, om 17.30 uur tot 19.30 had ik een lecture voor de les Business Communications van een Oostenrijks iemand. Ik heb 4 vakken die ik volg: Strategy Management, Operations Management, Continuous Quality Improvement en dan Business Communications. Voor alle vakken heb ik en een lecture, en een tutorial. Voor operations management zijn er ook nog af en toe workshops. De tutorials en workshops beginnen pas volgende week, wat betekend dat ik deze week maar 4 x 2 uur een lecture heb. Goed begin van de week :) Aan de andere kant moet je wel veel lezen voor de vakken, dus ben ik dat maar aan t doen om zo mijn engels beter te maken. We zien wel hoe de andere lessen gaan bevallen, het land spreekt me in ieder geval aan :)

  • 24 Juli 2012 - 19:19

    Hoi Susanne!:

    Hallo, wat een verhalen heb je al te vertellen én schrijven!! En als ik dan lees wat je allemaal hebt gedaan intussen, begrijp ik niet dat je überhaupt nog tijd hebt om adem te halen. Laat staan te schrijven. Maar ik klaag niet: veel te leuk. Heb je website doorgegeven aan Fan en Han uit Den Bommel, want die vonden dat ook wel erg leuk om te volgen. Trouwens, ook aan Jettie en Leo in Maassluis, dus mijn halve vriendenkring is straks op de hoogte. Geweldig om alles zo te lezen/ zien en superleuke foto's! Kangoeroe meenemen naar Nederland is zeker geen optie?
    Ben zo benieuwd hoe je lessen gaan verlopen. Hou je een beetje van lezen in het Engels of is dat een straf voor je? Wens je veel succes ermee, meiske.
    Website is inderdaad erg veranderd, maar och, alles went. Kan jou schelen hoe het eruit ziet, als het maar werkt. En dat ga ik dus zo ontdekken met versturen van dit bericht.
    Hier momenteel aantal warme dagen, maar gelukkig gaat het in het weekend weer regenen. Maakte me al zorgen dat het droog zou blijven. Met afdeling zaterdagavond naar Efteling, dus we zullen wel weghozen uit de Python etc. Ik denk dat opoe gewoon tig rondjes (overdekt) Droomvlucht gaat doen. Zou dat mogen, denk je?
    Goed, was het weer even. Moet ernstig gaan "boeren", want de kippen staan al te gillen. Je zou de krengen.
    Groetekussen,
    tante Monica

  • 24 Juli 2012 - 19:20

    Tante Monica:

    HET WERKT!!!

    XXX

  • 26 Juli 2012 - 18:58

    Inge De Bruin:

    Hoe schattig die kangaroes!!! Hupse die gewoon voor je deur rond? Ik vind de site trouwens wel een stuk fijner hahaha :P En dat engels zit wel goed joh.. je spreekt het dag in dag uit dus over een paar weken ben je niet beter gewent! Succes met de college's! X

  • 03 Augustus 2012 - 18:11

    Nadia:

    Hee Susanne!

    Bij deze laat ik even weten dat ik je ook volg. Het klinkt zo leuk allemaal (en dat is het natuurlijk ook.. ) En dat is niet goed voor mijn 'ik-moet-niet-jaloers-zijn-op-mensen-die-naar-Australië-gaan'- aandoening. Desalniettemin ben ik blij dat het eigenlijk al meteen goed gaat daar, knap, doe ik je niet zomaar na ;).

    Is het leeswerk nog bij te houden? En heb je nog wat meegemaakt afgelopen week? Tutorials en workshops lijken mij heel leuk, dus ik ben benieuwd hoe je die vond.

    Liefs, Nadia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 16 Juni 2012
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 20877

Voorgaande reizen:

25 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Zweden

11 Juli 2012 - 07 Januari 2013

Australie Studie

Landen bezocht: