De laatste loodjes! - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Susanne Dijkshoorn - WaarBenJij.nu De laatste loodjes! - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Susanne Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes!

Blijf op de hoogte en volg Susanne

05 November 2012 | Australië, Wollongong

Oke allemaal, afgelopen tijden heb ik inderdaad helemaal geen verslag geschreven en voorlopig ga ik dat even ook niet doen. Ik wil jullie alleen even op de hoogte laten weten, maar dat gaat wel kort. Morgen begint mijn eerste examen, ik heb er in totaal 4 en pas 13 november heb ik de laatste. Vandaar dat ik dus geen tijd heb om een verslag te schrijven want ik moet onwijs veel leren. Vergeleken met de UOW hier stelt de HAN weer niks voor. Een heel tekstboek, 13 weken vol met PowerPointSlides en dan nog extra lezingen op het internet, en dat allemaal voor 1 toets stelt hier niks voor! Persoonlijk vind ik het nog best moeilijk om er doorheen te ploeteren, maar ik besteed er ook heel veel tijd in. De afgelopen dagen is echt van 10 uur beginnen met leren (ok kan wel eens voorkomen dat dat 11 uur werd...) en dan doorgaan tot minimaal 22 uur in de avond, met alleen nog een paar ' breaks' ertussen in over lunch en avondeten. Het is echt geen pretje, en ik zal echt blij zijn als het voorbij is.
Voor de rest gaat het goed met me, ik heb al 2 farerwell ceremonies gehad, 1tje vanuit de universiteit zelf en dan nog 1tje vanuit het International-House. Vooral die tweede was super leuk :) Ook heb ik besloten om toch eerder naar huis te gaan dan gepland. Ik zou eigenlijk 6 januari naar huis komen maar aangezien mijn budget het totaal niet red, en ik in februari ook weer gewoon op kamers zou willen heb ik wel weer gewoon ' cash' nodig en daar heb ik nu nog niet zo veel van. Dus ga ik 18 november mijn kamer uit (dat is ook de deadline ervoor), vlieg ik dan nog even naar Melbourne om daar nog een paar dagen te blijven om vervolgens 21 november te gaan vliegen naar Guanzhou en na een overstaptijd van 6,5 uur naar Amsterdam te vliegen waar ik de 22ste van november aan zal komen. Ik moet echt zo snel mogelijk werken, en weer geld op mijn bankrekening hebben want tot nu toe vind die mij nu niet even leuk...
Oke, even heb ik genoeg geschreven. Ik zit hier midden in de bibliotheek met wel 100 mensen om me heen die allemaal hetzelfde denken als ik: ' ik wil echt graag iets anders doen dan dat stomme leren!' Toedels iedereen, ik duik weer in mijn boeken ;)
Veel liefs,
Susanne

  • 05 November 2012 - 01:42

    Inge De Bruin:

    Nog succes met de laatste loodjes, geniet er ook nog van ondanks al het leren van de laatste weekjes want voor je het weet zit je midden in de kou!!!

    Tot snel!

  • 05 November 2012 - 14:55

    Mama:

    Hallo meis,
    Ook wij willen je heeeeeeeel veeeel suc7 toewensen met de laatste loodjes.
    Doe je best en meer word er niet gevraagd.
    Wel halen he.
    Hier alles oke Het is wat druilerig vandaag buiten en dus goed poetsweer.
    Maak nog wat fotoos van de directe omgeving van het huis.
    Sterkte en groetjes aan Betsy en tot skypes
    Love you Papa en Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 16 Juni 2012
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 20873

Voorgaande reizen:

25 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Zweden

11 Juli 2012 - 07 Januari 2013

Australie Studie

Landen bezocht: