Contract signed - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Susanne Dijkshoorn - WaarBenJij.nu Contract signed - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Susanne Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

Contract signed

Blijf op de hoogte en volg Susanne

19 Februari 2017 | Nederland, Arnhem

Alles behalve de titel...

(voor de nieuwe mensen die mijn reisdagboek gaan volgen: WELKOM! Ik doe mijn uiterste best om regelmatig iets te schrijven, maar door drukte vergeet ik soms wel wat... Kleine kanttekening: ik schrijf zoals ik spreek, wat soms en chaotisch kan zijn en dat ik dan de rode draad van het verhaal kwijt ben. Hier werk ik aan!)

But first things first. In het vorige verslag van wel enkele Jaren geleden was ik net thuis uit mijn avontuur van Australië. Inmiddels heb ik wel wat meerdere reizen gehad. Even een kleine opsomming:
• Cruise van Barcelona, Spanje naar Civitavecchia, Italie
• Sziget Festival in Boedapest, Hongarije
• Tsjechie bij een of ander meer, naam kom ik even niet meer op
• Wroclaw, Polen
• Manchester, Engeland
• En natuurlijk mijn kinderdroom waar laten maken met een hondenslee in Alaska. Tot nu toe mijn beste reis ooit, en zekers voor herhaling vatbaar!
Meer reizen zullen er zeker echt wel bij komen, maar het avontuur wat ik nu ga meemaken had ik nog niet zo snel kunnen bedenken. Voor de gene die niet het hele verhaal weten, laat ik het even kort verduidelijken. Nu net een jaar geleden ben ik voor mijn werk van locatie Tiel naar Utrecht gegaan. Of ik administratie-afdeling wilde opzetten voor een nieuwe klant en daarbij ook nieuwe locatie voor Kuehne Nagel (KN). Die uitdaging aan gegaan, en ook zeker met succes afgerond. Maar omdat ik het toch wel erg leuk vond, ben ik ook na 3 maanden gewoon gebleven. Mijn lieve collega’s waar ik goed mee kon lachen en waar ik ook altijd terecht kon, mijn leidinggevende die me volledig vertrouwd, achter me staat en waar ik het enorm mee kan vinden en de vele verschillende nieuwe issues die elke dag moesten worden opgelost, hebben er zeker voor geleid dat ik het enorm naar mijn zin had in Utrecht.

Maar toch waren er 2 issues… Die afstand Arnhem-Utrecht is best wel killing en B, onderaan de streep was het niveau van de functie lager dan ik wilde. Ik heb niet voor niets kei hard gewerkt om dat domme papiertje te halen, ik wil me dan ook wel bewijzen om een functie met een hoger niveau aan te kunnen. 2 kleine redenen die bleven knagen leiden dat ik ging solliciteren naar een functie binnen KN. Die functie was helaas al vervuld, en werd dus het eerste gesprek een open sollicitatie gesprek. En dat leidde of ik misschien wel interesse had om naar Zweden te gaan om voor QSHE (Quality, Safety, Health

  • 20 Februari 2017 - 16:50

    Tante Monica:

    Hallo Susanne,

    Wat ben je toch een topper! Zegt wat over je kwaliteiten als ze je in Zweuden "loslaten", hoor. Ik hoop dat je een geweldige tijd daar mag hebben op werk- en persoonlijk gebied. Wrs zien we elkaar voor die tijd niet meer, maar hierbij alvast ook een goede reis gewenst en kom veilig aan én weer thuis.

    Dikke knuffel van tante Monica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 16 Juni 2012
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 20883

Voorgaande reizen:

25 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Zweden

11 Juli 2012 - 07 Januari 2013

Australie Studie

Landen bezocht: