De laatste stageweek - Reisverslag uit Dalen, Nederland van Susanne Dijkshoorn - WaarBenJij.nu De laatste stageweek - Reisverslag uit Dalen, Nederland van Susanne Dijkshoorn - WaarBenJij.nu

De laatste stageweek

Door: Susanne Dijkshoorn

Blijf op de hoogte en volg Susanne

16 Juni 2012 | Nederland, Dalen

Hallo allemaal,

Mijn eerste reisverslag, ook al ben ik voorlopig nog niet aan het reizen. Het is even een begin, en ik probeer echt regelmatig iets er op te schrijven. Van mezelf weet ik alleen al dat ik daar geen ster in ben om deze dingen bij te houden. Maar ik ga er zeker mijn best voor doen. :)

Nog 1 weekje stage en dan is mijn avontuur in Drenthe voorbij.20 weken stage zit er dan op. Maar niet getreurd een nieuw avontuur komt eraan. De voorbereidingen zijn in volle gang en verlopen spoedig. Ik ben al in het bezit van een credit card, een visum, een mobiel nummer daar, een internationaal rijbewijs in mijn bezit, alles is al geregeld met school en ik heb een plaats om te wonen. Ik heb er zin in, ook al vind ik het doodeng. Het is toch een end weg. Hopelijk verloopt de reis dan goed.

Maar ik moet me nu eerst voorbereiden op de komende week, maandag BBQ met de buren, dinsdag eindpresentatie, vrijdag laatste stage dag, zaterdag open dag en zondag met een vriendin hier zwemmen in de Aqua Mundo en dan daarna eindelijk terug naar huis. Ik heb hier wel lol gehad in het noorden. En ik zal iedereen zekers wel missen, maar wat ben ik toe aan vakantie. Nog even volhouden, en dan eindelijk 2 weken relaxen voordat ik naar de andere kant van de wereld ga.

Komt helemaal goed deze week, gewoon duimen en er voor gaan.
Tot snel,
Susanne

  • 08 Juli 2012 - 07:32

    Tante Monica:

    Heb een geweldige tijd en kom gezond en veilig terug!
    Kus van tante Monica

  • 13 Juli 2012 - 15:43

    Papa & Mama, En Paul:

    Susanne,



    Wat fijn dat alles goed is, welterusten



    Papa, Mama, en Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 16 Juni 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 20895

Voorgaande reizen:

25 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Zweden

11 Juli 2012 - 07 Januari 2013

Australie Studie

Landen bezocht: